TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

TOIMITUSTAVAT JA -KULUT

Schenker - 4,90€

Posti - 6,90€

Postin kotipaketti - 12,90€

Postiennakko - 14,90€

Nouto Mikkelin varastolta - 0€.
Ilmoitamme sähköpostitse, kun tilaus on noudettavissa varastolta. Sähköpostissa tarkemmat ajo-ohjeet ja aukioloajat. Ethän tule noutamaan tilausta, ennen kuin olet saanut noutoilmoituksen. 

TOIMITUSTAPAVAIHTOEHDOT:

DB SCHENKER - 6,90€:

DB Schenker on sitoutunut, osaava, maailmanlaajuinen Saksalainen kuljetusfirma, jolla on yli 1800 toimipistettä maailmanlaajuisesti. Kattava Euroopan maaliikenneverkosto mahdollistaa nopean, joustavan ja kilpailukykyisen kuljetuksen. Olipa kyseessä pieni tai suuri kuljetus, voit olla varma tehokkuudesta ja luotettavuudesta. DB Schenker pitää asiakkaansa liiketoimintansa ytimessä. He tuottavat parasta laatua tämän päivän haasteisiin ja kehittävät jo ennakkoon ratkaisuja huomiseksi. DB Schenker asettaa ihmiset ja planeettamme kaiken toimintamme keskiöön. Organisaationa Schenkerillä on sosiaalinen vastuu paremmasta maailmasta ihmisten, asiakkaidemme ja tulevien sukupolvien hyväksi.

Schenkerillä on noutopisteitä ympäri Suomen mm. R-Kioskeilla ja kaupoissa. Schenker toimittaa myös Smartmile-pakettiautomaatteihin, joita löytyy useista kaupoista ja kauppakeskuksista. Schenker kuljettaa paketit valitsemaasi noutopisteeseen 1-3 arkipäivän kuluessa siitä, kun paketti on lähtenyt Stuntmanin Mikkelin varastolta.

POSTI - 8,90€:

Posti on yksi Suomen, Ruotsin ja Baltian johtavista jakelu- ja logistiikkayhtiöistä. Posti huolehtii asiakkaidensa arjen ja kaupankäynnin sujuvuudesta tarjoamalla laajan valikoiman postin, logistiikan, rahdin ja verkkokaupan palveluja. Postilla on Suomen kattavin palveluverkosto ja käymme arkipäivisin noin kolmen miljoonan kotitalouden ja yrityksen luona.

Postilla on erilaisia noutopisteitä ympäri Suomen. Postilla on monenlaisia noutopistevaihtoehtoja, mm. pakettiautomaatit ja noutopisteet kaupoissa. Postilla lähetettyjä paketteja voit seurata ja hallinnoida Postin OmaPosti sovelluksella. Posti kuljettaa paketit valitsemaasi noutopisteeseen 1-4 arkipäivän kuluessa siitä, kun paketti on lähtenyt Stuntmanin Mikkelin varastolta.


TOIMITUSAIKA
Tuotteiden arvioitu toimitusaika tuotteesta riippuen on 2-10 arkipäivää.  Otamme yhteyttä, jos tuote on tilapäisesti loppunut ja jos toimitusaika on normaalia pidempi. ( Kampanja- ja sesonkiaikoina toimitusajoissa saattaa olla muutaman päivän viiveitä.) Kun paketti on lähtenyt Stuntmanin Mikkelin varastolta, valitsemasi kuljetusyritys toimittaa sen valitsemaasi noutopisteeseen 1-4 arkipäivän kuluessa. Pakettia säilytetään noutopisteessä 7 vuorokautta saapumisesta, jonka jälkeen lähetys palautuu meille. Pakettiautomaateissa lähetyksen säilytys aika on 7 päivää. Pidätämme oikeuden veloittaa lunastamattomista paketeista aiheutuneet kustannukset (12 €) asiakkaalta. Näillä kuluilla tarkoitetaan toimitusta, pakkausta, kuljetusta, postiennakkoa, palautuksen kuljetusta sekä takaisin varastoon lajittelua. Postiennakko lähetykset toimitetaan aina osoitteeseen missä maksusuoritus voidaan tehdä.

VAIHTO & PALAUTUS

Tilaamillasi tuotteilla on 30 vrk:n ILMAINEN vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla myyntikuntoinen eli tuote on käyttämätön ja siisti. Mikäli tuote on esim. likainen ja karvainen emme palauta täyttä summaa. Stuntman Oy huolehtii itsenäisesti palautukset ja vaihdot.

Omalla painatuksella olevilla tuotteilla (omasta kuvasta tehdyt vaatteet, mukit ja ovikyltit, sekä omalla nimellä tai vuosiluvulla tehdyt tuotteet) ei ole vaihto- ja palautusoikeutta! 

Alusvaatteilla ja sukilla ei ole palautusoikeutta.
 
PALAUTTAESSASI TUOTTEITA, TOIMI NÄIN:

1. Täytä tilauksen mukana tullut palautuskaavake ja kirjoita siihen tietosi sekä miksi haluat palauttaa tuotteet.

2. Laita tuotteet takaisin pakkaukseen ja liitä täytetty palautuskaavake mukaan. 

TÄRKEÄÄ! Tarkista, ettei tuotteissa ole epäpuhtauksia/hiuksia/eläinten karvoja! Kaikkien tuotteiden tulee olla myyntikelpoisia, puhtaita, karvattomia ja hajuttomia.

4. Lähetä paketti asiakaspalautuksena

Nopeuttaaksesi palautuksesi kulkua, palautathan Postilla tilatut paketit Postilla, ja Schenkerillä tilatut paketit Schenkerillä.

Schenkerin kautta:

Schenkerin palautukseen et tarvitse erillistä asiakaspalautustunnusta, kunhan paketissa on kiinni alkuperäinen osoitetarra. Vie paketti Schenker-toimipisteeseen (missä ihminen käsittelee palautuksesi), ja he toimittavat palautuksen meille. Mainitse, että kyseessä on asiakaspalautus.

Postin kautta:
 
Kirjoita paketin päälle:

Asiakaspalautus 602269
Stuntman Postimyynti Oy

Vie paketti postin toimipisteeseen. Pyydä palautuskuitti todisteeksi palautuksestasi ja säilytä se siihen asti, kunnes palautuksesi on käsitelty. Kadonnutta pakettia ei korvata ilman kyseistä kuittia.

NOUTAMATON PAKETTI

Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus. Veloitamme kaikista noutamattomista lähetyksistä toimitus- ja käsittelykuluja 20 euroa. Maksu vastaa palautuksen, toimituksen ja käsittelyn todellisia kustannuksia. Jos haluat perua tilauksen sen jälkeen, kun se on lähetetty, on sinun noudettava paketti postitoimipaikastasi ja lähetettävä takaisin meille. Jos pakettia ei noudeta, se rekisteröityy automaattisesti ei-noudetuksi, ja siitä laskutetaan jälkikäteen. Paketin palauttaminen on halvempaa kuin sen noutamatta jättäminen. Mikäli lähetyksen vastaanottajaa ei ole tavoitettu jakelun yhteydessä tai lähetystä ei ole noudettu, Matkahuolto ja Posti säilyttävät lähetystä vain määräajan, minkä jälkeen paketti palautuu lähettäjälleen. Varmistathan siis, että yhteystietosi ovat ajan tasalla.


KULJETUKSESSA RIKKOUTUNEET LÄHETYKSET

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee heti asiasta vahinkoilmoitus/reklamaatio kuljetuksesta vastanneelle toimijalle. Ota valokuvat pakkauksesta ja jos avaat paketin, säilytä vaurioituneet pakkausmateriaalit. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta stuntman@stuntman.fi

MUUT POIKKEUKSET

Jos tuotteen hinnassa on selvä hintavirhe, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen virheen olemassaolo.