Toimitustavat ja -ehdot

Yleiset toimitusehdot

  1. Toimitusaika normaalisti 2-7 työpäivää. Pyrimme ottamaan yhteyttä, jos tuote on tilapäisesti loppunut ja jos toimitusaika on normaalia pidempi. Mikäli et ole saanut tuotteita 2 viikon kuluessa, ota rohkeasti yhteyttä meihin!
  2. Sinulla on 100 vrk:n täydellinen vaihto- ja palautusoikeus tilaamillesi tuotteille. Palautetun tuotteen tulee olla käyttämätön! Vaihdoissa ja palautuksissa liitä lähetyksen mukaan selvitys asiakaspalautuksesta. Voit jättää palautettavien tuotteiden paketin postiin asiakaspalautuksena ilman postimaksua.
  3. Pakettia säilytetään postissa 7 vuorokautta saapumisesta, jonka jälkeen lähetys palautuu meille. Pakettiautomaateissa lähetyksen säilytys aika on 7 päivää. Pidätämme oikeuden veloittaa lunastamattomista paketeista aiheutuneet kustannukset (12 €) asiakkaalta. Näillä kuluilla tarkoitetaan toimitusta, pakkausta, kuljetusta, postiennakkoa, palautuksen kuljetusta sekä takaisin varastoon lajittelua.
  4. Alle 3 cm paksut lähetykset pyrimme lähettämään kirjeenä jolloin lähetys saapuu suoraan asiakkaan ilmoittamaan "kotiosoitteeseen".  Postiennakko lähetykset toimitetaan aina osoitteeseen missä maksusuoritus voidaan tehdä.

 

TOIMITUSTAVAT

Toimitustapamme ovat Matkahuollon Lähellä -paketti, Postipaketti tai Nouto Mikkelin varastolta. Kaikissa toimitustavoissa pakettia säilytetään viikko (7vrk) saapumis- / noutamisilmoituksen lähettämisestä.


Matkahuolto:

Lähetys toimitetaan valitsemaasi matkahuollon pakettipisteeseen. Matkahuollolla toimitusaika on normaalisti 1-2 vuorokautta. Noutopaikkoja itse Matkahuollon lisäksi on mm. K-Marketit, R-Kioskit, Tokmannit jne.
Huomio tilausta tehdessäsi, että me emme voi muuttaa pakettipistettä, vaan tilaus toimitetaan aina asiakkaan valitsemaan pakettipisteeseen.


Postipaketti:

Postipaketti on noudettavissa lähimmästä postista tai valitsemastasi postin noutopisteestä. Toimitusaika normaalisti postilla on 1-2 vuorokautta. Usein jo lähettämistä seuraavana arkipäivänä klo 16 jälkeen. Huomio tilausta tehdessäsi, että me emme voi muuttaa pakettipistettä, vaan tilaus toimitetaan aina asiakkaan valitsemaan pakettipisteeseen.


Nouto Mikkelin varastolta:

Voit tehdä tilauksen puhelimitse tai netissä. Kun tilauksesi on kerätty niin ilmoitamme sinulle tekstiviestillä tai sähköpostilla milloin tilaus on valmiina noudettavaksi.
Voit maksaa tilauksen netin kautta samalla kun teet tilauksen, valita maksutavaksi Klarnan tai maksaa tilauksen paikan päällä (paikan päällä käy ainoastaan käteinen ja tasaraha.). Säilytämme noudettavissa olevaa tilausta varastolla viikon ajan ilmoituksesta.


TOIMITUSKULUT:

Matkahuolto Lähellä -paketti: 6,90€
Postipaketti: 6,90€
Nouto Mikkelin varastolta: 0€
 

POSTE RESTANTE

Emme toimita tilauksia POSTE RESTANTE osoitteisiin!
 

MAKSUTAVAT

POSTIENNAKKO

Maksat koko tilauksen postiennakolla postitoimipaikassasi pakettia noutaessasi. Postiennakolla tilattaessa minimitilaus 30 euroa. Tilaukseen lisätään normaalit toimituskulut + maksutapalisä 7€.

VERKKOPANKIT

Maksat tilauksesi ennakkoon oman pankkisi verkkomaksulla. Tilauksiin lisätään normaalit toimituskulut. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

MAKSUT VISA, VISA ELECTRON tai MASTERCARD-KORTEILLA

Maksat tilauksesi luottokortillasi. Tilaukseen lisätään normaalit toimituskulut. Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Stuntman Postimyynti Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrailin Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Paytrail kerää maksutapahtuman yhteydessä IP-osoitteen, maksutavan sekä maksuajankohdan.
https://www.paytrail.com/tietosuojaseloste-paytrailin-maksupalvelu
 

KLARNA LASKU

Maksuaika 14 päivää. Luottotiedot tarkistetaan ennen luoton myöntämistä ja toimitus suoritetaan ainoastaan luotonottajan väestörekisteriin ilmoitettuun osoitteeseen. Tilaajan on oltava vähintään 18-vuotias. Jos sinulla on kysymyksiä laskustasi, katso www.klarna.fi. Klarna laskulla maksaessa tilaukseen lisätään toimituskulut + maksutapalisä 3,95€.

KLARNA TILI

Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa ensimmäisen tilauksen yhteydessä sinulle tilin automaattisesti. Tilaukseen lisätään normaalit toimituskulut.

Voit lyhentää tiliä joko itse valitsemissasi kuukausierissä (kuitenkin vähintään joko 8,95€ tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi).

Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.

Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä kun olemme tarkistaneet tilauksesi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.

Osamaksuvaihtoehtojen kulut näet Klarnan sivuilta: https://klarna.com/fi

Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa: http://www.klarna.com/klarna-tiliehdot.pdf

Laskuihin liittyviin kysymyksiin saat vastauksia nyt myös käyttämällä Klarnan sähköistä asiakaspalvelulomaketta osoitteessa http://www.klarna.fi

Vaihto & palautus

Tilaamillasi tuotteilla on 100 vrk:n ILMAINEN vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla myyntikuntoinen eli tuote on käyttämätön ja siisti. Mikäli tuote on esim. likainen ja karvainen emme palauta täyttä summaa.
 

PALAUTTAESSASI TUOTTEITA, TOIMI NÄIN:

1. Täytä tilauksen mukana tullut palautuskaavake ja kirjoita siihen tietosi sekä miksi haluat palauttaa tuotteet.

2. Laita tuotteet takaisin pakkaukseen ja liitä täytetty palautuskaavake mukaan. TÄRKEÄÄ! Tarkista, ettei tuotteissa ole epäpuhtauksia/eläinten karvoja! 

3. Lähetä paketti asiakaspalautuksena joko Postin tai Matkahuollon kautta.

Lähetä paketti asiakaspalautuksena Postin kautta osoitteeseen:

 
ASIAKASPALAUTUS
602269 STUNTMAN POSTIMYYNTI OY
IMATRANKATU 21
50970 MIKKELI

Lähetä paketti asiakaspalautuksena Matkahuollon kautta osoitteeseen:

ASIAKASPALAUTUS
9539738 STUNTMAN POSTIMYYNTI OY
IMATRANKATU 21
50970 MIKKELI

Pyydä palautuskuitti todisteeksi palautuksestasi ja säilytä se.

Kadonnutta pakettia ei korvata ilman kyseistä kuittia.

Stuntman maksaa postimaksun.

 

NOUTAMATON PAKETTI


Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus. Veloitamme kaikista noutamattomista lähetyksistä toimitus- ja käsittelykuluja 20 euroa. Maksu vastaa palautuksen, toimituksen ja käsittelyn todellisia kustannuksia. Jos haluat perua tilauksen sen jälkeen, kun se on lähetetty, on sinun noudettava paketti postitoimipaikastasi ja lähetettävä takaisin meille. Jos pakettia ei noudeta, se rekisteröityy automaattisesti ei-noudetuksi, ja siitä laskutetaan jälkikäteen. Paketin palauttaminen on halvempaa kuin sen noutamatta jättäminen. Mikäli lähetyksen vastaanottajaa ei ole tavoitettu jakelun yhteydessä tai lähetystä ei ole noudettu, Matkahuolto ja Posti säilyttävät lähetystä vain määräajan, minkä jälkeen paketti palautuu lähettäjälleen. Varmistathan siis, että yhteystietosi ovat ajan tasalla.
 

TARJOUSKOODIT

Yhdessä tilauksessa voit käyttää vain yhtä tarjouskoodia kerrallaan.  Alennukset ei koske lahjakortteja.